2 Haziran 2009 Salı

STERSTEN KAÇMANIN YOLU VAR MIII? :))))))


Günaydın sevgili okurlarımız ,izleyenlerimiz ve blogumuzu ziyarete gelen arkadaşlar.Yeni bir güne merhaba dediğimiz şu saatlerde hepinize mutlu ,neşeli ve başarılı bir hafta dileriz.Birkaç gündür blogumuzla ilgilenemedim biraz rahatsız olmam birazda kızımın gecesinin yaklaşması dolayısıyla oldukça koşuşturma içerisindeyim.Neden derseniz geceyi hazırlama görevlerinden biride bende :)) stresi çok severim ya sormayın yoğun stres ve herkesi memnun etme çabası içerisinde bir mide ağrısına sahip oldum zaten oldum olası çok sıkılıp üzülünce böyle bir rahatsızlık çıkıyor bende aslında stresten ve stresli ortamlardan uzak durmam lazım ama bazen olmuyor işte :) bu konuda rahatlatacak küçük bilgileriniz varsa seve seve kabul edeceğim ben bol bol adaçayı içiyorum birazda çoğunuz bilir bitkisel bir şurup yan etkisi olmayan alışkanlık yapmayan birşey arada bir kaşık ondan alıyorum. Aslında onu bile içmek istemiyorum ama bazen gevşemek ve relaks hale gelmek için gerekiyor.Çok hassas olup herşeyi kafaya takmanın cezası bu mide ağrısı offff offfff bazı insanlara hayranım arkadaşlar olan şeyleri olduğu yerde bırakıp sayfayı orada kapatmasını bilenleri tebrik ediyorum ve saçımı başımı yolsamda böyle bir yolu beceremediğim için kendime çokkkkk ama çok kızıyorum :( İnşallah en kısa zamanda bunu öğrenmeye çalışacağım umarım beceririm :)))) hepinize saygı ve selamlarrr başarılı ve en önemlisi sağlıklı günlerrrrrrrr dilerim.

2 yorum:

Kurbiş dedi ki...

geçmiş olsun canım:(( anneminde ağrır kant yaparız ılık su ve az şeker :(( ama herkesin farklı olabilir en kısa sürede geçmesi dileğiyle

kubra zeynep kara dedi ki...

geçmiş olsun.
stresten uzak durmak biraz zor ama imkansız değil.

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com