13 Mayıs 2009 Çarşamba

ABİ BENİM BEN DEVAM ET....




Genç çocuk son model Porsche'si ile yolda ilerlerken kırmızı ışıkta
durur. Tam o sırada arkadan gelen bir
kamyon büyük gürültü ile arabaya çarpar. İkisi de inerler bakarlar ki
arabanın arkası haşat. Kamyonun şoförü
gencin ayaklarına kapanır: "Abicim sen beni affet. Ben 30 yıl çalışsam
bunu ödeyemem. Sen şu kardeşini affet"
der. Çocuk bakar ki adamın hakikaten hali vakti pek yerinde değil. Adamı
affeder ve arabasına binip yoluna devam
eder.

İki, üç ışık sonra tekrar durur. Derken yine büyük bir gürültüyle arabas
ına arkadan çarparlar. Çocuk arabadan iner
bir de bakar ki yine aynı kamyon şoförü arabasına vurmuştur. Ancak bu
sefer şoför kamyondan dışarı çıkmadan
sadece kafasını pencereden uzatır ve:

"Abi benim ben... Devam et!"

2 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

:))) Kimseye abilik yapmicaksin abim... :)) sevgiler, medinem

HaYaL MeYaL dedi ki...

ahahahahah sabah sabah çok iyi geldi :D koptm yaf :d

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN