20 Mart 2009 Cuma

URFA TATLISI ŞILLIK




Urfaya gezimiz sırasında çok isteyipte yiyemediğim bir tatlıydı görünce dayanamadım sizlerlede paylaşmak istedim arkadaşlar yapanların ellerine sağlık en kısa zamanda deneyeceğime emin olabilrisiniz.

MALZEME: süt, un, ceviz içi, şeker,su

YAPILIŞI: 1 LT süt e 2 su bardağı un koyup iyicene karıştırsınız daha sonra tavanının altı hafif kayganlaşacak şekilde yağlayın oluşan ekmeğin ikiyüzünü hafif kızartıktan sonra ceviz içini ufalayıp yaptıgınız ekmeğe rulo şeklinde sarın daha sonra şeker ve suyla biraz katı bir şerbet yapın yaptığınız ruloya yetiri kadar dökün daha sonrada yapabilene afiyetler olsun [urfaya has bir tatlıdır

www.hakkarim.net ALINTIDIR

3 yorum:

ufuk dedi ki...

adını daha önce duymuştum ama ilk kez geçen hafta nusaybinli bir arkadaşımda yedim.çok da hoşuma gitti.bencede yapabilene afiyet olsun;)

AskinAy dedi ki...

himmm harika görünüyor,tarif icin tesekkürler öptüm cook..

SİS dedi ki...

eşim çok seviyo bu tatlıyı hiç yemedim merak ediyom hem eşimede güzel bir süpriz olur

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com