17 Mart 2009 Salı

ŞİRİNEMMM DEDİKİİİİ


Selam arkadaşlar ,henüz düzelemedim bugün tam beşinci günüm oluyor bir burnumun akması eksikti oda başladı, kulaklar tıkandı :)) hani bu işimede gelmiyor dersem yalan olmaz evdekileri duymuyorum.Herkesten uzak durmaya çalışıyorum ama özelliklede cadımdan tam sınavları başlamışken onuda hasta etmek istemiyorum çok güzel notlar alıyor canım kızım aferim sana :))birde o benden uzak durabilse devamlı dibimde öpüp sarılıp duruyor anlatıyorum hasta olacaksın diye ama dinleyen kimmmm ,kime çekmişse cadı :)) bu arada bitki çaylarına devam ediyorum.Beni bırakalım şimdide bloga üzülüyorum fazla birşeyler yapamıyorum bu ara sevgili gökkuşağı ve armonide çok meşgul işleri yoğun, herşey tam zamanını buldu.Hava çok güzel dışarı çıkınca içeri girmek istemiyor insan artık bahar gelsinnnnn ılık rüzgarı çimlerin kokusunu ve denizi özledim.Urlaya gitmek çok hoşumuza gidiyor sahil kenarı anneannemizin bahçesi ve bizim sevgili benek ayy unuttum isim değişikliği yapmışlar, bizim benek olmuş zeytin :)) kendisini at zannediyor yalnız, bir görseniz evde kim koşarsa oda arkasında çifte ata ata koşuyor :))bazen buralardan kaçıp Urla'da yaşamayı düşünüyorum ama çok sıkıntılı biriyim fazla kalamıyorum aynı yerler de yazın deniz akşam gezileri derken zaman geçiyor ama uzun kış günlerinde küçük bir yerde ben zaman geçirecek pek birşey bulamıyorum ne saçma değil mi ? Belki evim olsa zaman geçer bilmem denemek lazım :)))))Çevreme bakıyorum da insanlar okadar büyük sıkıntı içindeler ki kimi arkadaşlarımız almış oldukları bazı mülkleri ellerinden çıkarıyor kimilerinin eşlerinin işlerine son verilmiş çok üzülüyorum bu gidişat nereye doğru ne olacak bu işin sonu?Allah herşeyin hayırlısını sağlıklısını güzelini versin bu insanlar bu yaştan sonra ne yapabililer ne iş yeri açma şansları nede tekrardan bir işe girebilme olanağı var gibi geliyor bana inşallah yanılıyorumdur :((( Hakkımızda hayırlısı olsun arkadaşlar yaradanım herkesin yardımcısı olsun başka söyliyecek birşey bulamıyorum sevgilerim sizinle ...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Aysed-şirinem;
Çok geçmiş olsun.Umarım bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

merhaba geçmiş olsun salgın var her halde kendınıze ıyı bakın

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com