16 Mart 2009 Pazartesi

ŞİRİNEM DİYOR Kİİİİ.....



Sevgi ve sağlık dolu bir güne merhabalarrrr.Nasılsınız arkadaşlar ,ben pek iyi değilim aynen devam ediyor rahatsızlığım dün hiç ilgilenemedim blogumuzla ama bugün dayanamadım öksüre tıksıra geldim :))içtiğim bitki çaylarının haddi hesabı yok ilaç içmek yerine bunları tercih ediyorum nedense ilaçlara en son çok mecbur kalırsam evet diyebiliyorum sevmiyorum :)) vücudum biraz savaşmayı öğrensin öyle her hastalandığımızda ilaçlara dayanırsak sonra ilerde yaş geçtikçe ne yapacağız değil mi ? ayyy aman siz bana bakmayın ben böyle düşünüyorum diye herkeste bu şekilde davranmıyacak ya gerçekten hastalandığımız zaman hemen ilaçlara başvurmak bana göre değil elbette ki çok mecbur kalırsam bende içiyorum ilaçları ama biraz kendime bu konuda zaman tanımak istiyorum bazen bir kaç gün fazladan uzatıyorum rahatsızlığımı ama sonunda kazanan ben oluyorum :)))) ay bu ne zafer anlatamam tabi bu arada evdekilerle papaz oluyoruz hasta oldun ilaçta içmiyorsun yat ozaman diye yatan kimmmm hayatta olmazzzz çok bilirim 38 derece ateşle bayram temizliği yaptığımı sakın yanlış anlamayın marifet olsun diye söylemiyorum ama ben böyleyim kendimi değiştiremiyorum buna kızanlar çokkk dinleyenleri yokkkk elimde olmayan birşey herşeyden önce işlerimi bitireceğim ondan sonra kalan zaman benimmmm yapmadan duramam o işler batar bana offff offffff hiç deli görmediyseniz görün işte karşınızda bak işte kim diye arananlar var benim bennnn şirinem :)))) bugünlük bana izin verin dostlarım en kısa zamanda yine buradayım biraz dinleneyim kendime geleyim sizleri çok ama çok seviyorummmm sağlık mutluluk dolu bir hafta diliyorum başarılar sizlerle olsun canlarımmm.

1 yorum:

untilwesaygoodbye dedi ki...

Ben de ilaç kullanma taraftarı değilim. Geçtiğimiz ay ben de çok kötü hasta olmuştum. Okula gidemedim. Doktora gittim. Biton ilaç verdi. Spreyler, antibiyotikler, şurubu, aspirini ıyggghhh hiç uğraşamam. Aynen senin yaptığın gibi yatıp kalkıp meyve çayı tüketiyordum. Boğazından rahatsızlığın varsa kesinlikle elma suyu veya elma çayı tavsiye ederim, boğazı çok güzel temizliyor... Ayrıca limonla portakal sıkıyordum devamlı. Hatta yetmiyor limon sıkıp yine (1 tam limonu) ıhlamurla birlikte götürüyordum. Bomba gibi yapıyor gerçekten. :))

İlaçlara göre geç iyileştiriyor ama kesinlikle daha sağlıklı. Belki 5 günde iyileşmek varken 10 gün uğraşıyorsun ama sevmiyorum işte ilacı yaa... Pişman değilim kesinlikle doğal yöntemlerden kullanıyorum hakkımı ve bitiriyorum yorumumu... :))

hoşçakal, tekrar geçmiş olsun...

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com