16 Mart 2009 Pazartesi

KREM ŞANTİLİ ELMA TATLISI





MALZEME: 3 adet kadar iri elma,tarçın , 1.30 fincan ceviz içi, 2 fincan tozşeker,1 fincan üzüm , arzuya göre gıda boyası (kırmızı),1 paket vanilya

YAPILIŞI:Elmaların kabuklarını soyunuz.içlerini güzelce oyun ,çıkan içlerin çekirdekli kısmını ayırıp ince ince doğrayın içine tarçını,üzümü,cevizi ve vanilyayı ekleyerek güzelce karıştırın, başka bir kapta hazır krem şantiyi yapın.elmalara yaptığınız içi doldurarak tencereye dizin 2 fincan şeker ve 1 su bardağı suyu ekleyin kapağını kapatarak elmaların yumuşamasını bekleyin .Elmalar yumuşayınca arzu ederseniz fırındada üzerleri kızarıncaya kadar pişirebilirsiniz.Soğuduktan sonra üzerlerine krem şantiyi dökün ve istediğiniz şekilde süsleyin.Ben 3 kişilik hazırladım siz kişi başına yapabilirsiniz şekeri de kendi arzunuza göre ayarlayınız.


2 yorum:

TATESAL dedi ki...

Ohhh benim arkadaşım neler yapmış böyle,ellerine sağlık,çok severim elma dolmasını,birini ben alıyorum,sakın arama....

Sevil Altunel dedi ki...

nefis görünüyor.sunumda harika kimbilir tadı nasılda lezzetlidir..ellerine emeğine sağlık arkadaşım ..herşey gönlünce olsun..sevgilerimle..

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com