4 Mart 2009 Çarşamba

ESKİLERİN TADIIII BAŞKAYDIIII




Bu ara eski sanatçılar geldi aklıma ne güzel şarkılar vardı unutulmayan anlamlı şimdilerde duyduğumuz şarkıları bir süre sonra hatırlamaz hale geliyoruz ama eskiler öylemi helede o şahane şarkıları seslendiren şarkıcılar bunlara ara ara bloğumuzda yer vermeye çalışacağım bir parça nostalji olacak belki güzel ,belki kötü hatıralarımız canlanacak ama herşeye rağmen tadı kokusu hissettirdikleri duygular bambaşkaydı arkadaşlar.Sanat güneşimiz rahmetli Zeki Müren Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin sevgili Erol Evgin ve bugün yine aramızdan ayrılmış bulunan Tanju Okan ölenlere Allahtan rahmet dilerken yaşayanlarada sağlıklı uzun ömürler diliyorum.Tabi bu kadarla bitmiyor bu dev sanatçılar bakalım önümüzdeki günler ne süprizler getirecek bekleyip göreceğiz :))) Bugün biraz tembellik yaptım geç kalkdım bende hava yine inanılmaz güzel, aaaaa! unuttum arkadaşlar size söylemeyi hani dün çok güzel şahane havada kahve içmeye gitmiştim ya ne oldu biliyormusunuz? :)))) o şahane hava 1 saat içinde değişti ve yağmur yağdı.Şaşırdım dersem yalan söylerim valla ,sizlere giderken bile ne dedim canım İzmirin havasına ,kızına güven olmaz diyorlar diye hadi havasına neysede ama kızlarımız bir başkadır hiçte öyle güvenilmiyecek değillerdir yeterki kalplerini ısıtacak o sımsıcak sevgiyi yakalasınlar tüm sevgilerimle bugünlükte bu kadar şekerlerrrr hepinize sevgi dolu günlerrrrrr....

1 yorum:

AskinAy dedi ki...

ölenlere Allah rahmet eylesin canim bizim buralarda hava konusunda pek belli olmuyor:)

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com