18 Mart 2009 Çarşamba

ÇANAKKALE MARŞI



Çanakkale içinde aynalı çarşı
Ana ben gidiyom düşmana karşı

Çanakkale içinde vurdular beni
Ölmeden mezara koydular beni

Çanakkale içinde bir uzun selvi
Kimimiz nişanlı kimimiz evli

Çanakkale'den çıktım başım selamet
Anafarta'ya varmadan koptu kıyamet

Çanakkale içinde dolu bir testi
Analar babalar ümidi kesti

Çanakkale içinde sıra söğütler
Altında yatıyor arslan yiğitler

Çanakkale sende vurdular beni
Sevdiğimin mendiline sardılar beni

Çanakkale boğazı dardır geçilmez
Kan olmuş suları bir tas içilmez

Atar çavuş atar vururlar seni
Ölmeden mezara koyarlar beni

Çanakkale'sinde akıyor dere
Hesapsız düşmanlar döküldü yere

Çanakkale'sinde toplar inliyor
Topçular düşmanı görüp mimliyor


Arı burnundan çıktık yan basa basa
Hep düşmanlar kaçıyor kan kusa kusa
Çanakkale içinde kasap olur mu
Verilen, şehitden hesap olur mu?

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com